Waar staan wij voor?

Reparatie

Vanwege onze goede contacten met onze leveranciers, kunnen wij vanuit voorraad onderdelen leveren. Hierdoor zal de duur van de uitval van het product tot een minimum worden gereduceerd

24-uurs service

Wij werken met een 24-uur servicedienst. Hierdoor kunnen wij bij uitval of schade direct reageren. Als wij een product niet direct kunnen repareren, zorgen wij voor een noodoplossing.

Onderhoud

Alle producten die wij in onderhoud hebben of ooit hebben gehad, staan in ons systeem. Hierdoor kunnen wij deze monitoren, waardoor onverwachte reparaties en uitval uitgesloten is.

Persoonlijk contact

Bij RSN heeft u te maken met echte mensen, echte servicemonteurs, onze website is handig, maar uiteindelijk doen wij ons kunstje bij de klant en niet achter een bureau….

Expertise

met ruim 100 jaar aan ervaring aanwezig in ons bedrijf kunnen wij met recht zeggen dat wij ervaring in huis hebben om voor elk probleem een oplossing te bieden.

Kwaliteit

Wij werken met geselecteerde kwaliteitsproducten en onderdelen, van Nederlandse, Duitse en Franse leveranciers. Bevoorrading van onderdelen is hierdoor gewaarborgt

Onderhoudscontract

Wat houdt dit in?

Met een onderhoudscontract van RSN Toegangstechniek kunt u minimaal 1 x per jaar, preventief uw rolluik, garage-, overhead- of industriële deur, snelloopdeur, brandwerende voorziening of schuifdeursysteem grondig laten inspecteren-controleren en de werking ervan laten toetsen. Hierdoor wordt de kans op een onverwachte storing tot het minimum teruggebracht. Een betere garantie voor de bedrijfszekerheid van uw beveiliging en gecontroleerde toegang kunt u niet wensen.

RSN Toegangstechniek legt alle gegevens per item vast in haar systeem, waardoor inzichtelijk gemaakt en gehouden wordt wat de status is van het product. Dit doen wij aan de hand van een checklist waarin alles wordt vastgelegd. Deze checklist kan, indien nodig, ter inzage worden gegeven aan bijvoorbeeld een verzekeringsmaatschappij of arbeidsinspectie. Belangrijk voor u, want periodiek onderhoud wordt door een aantal verzekeraars, alsmede de arbeidsinspectie verplicht gesteld. E.a.a. vastgelegd in de Arbowet

Advies inspecties

Onderstaand ons advies voor het aantal inspecties per jaar m.b.t. de veiligheid en/of frequentie van het gebruik. E.e.a. eventueel afhankelijk van de voorschriften van de plaatselijke brandweer.

Beveiliging rolluiken : één keer per jaar
Schaarhekken : één keer per jaar
Snelloopdeuren : twee keer per jaar
Parkeergarages : twee keer per jaar
Overheaddeuren : één keer per jaar
Overheaddeuren (veelvuldig gebruik) : twee keer per jaar
Brandwerende voorzieningen : twee tot zes keer per jaar
Slagbomen en draaihekken : één maal per jaar